label_important
Fitxa de l'article
×
De la seducció i del sofriment
Poemes en prosa
Editor:
Pagès editors
Autor/a:
Vicens Planagumà, Josep,
Col·lecció
Grama
12,00 €
event Termini de lliurament estimat:
Dades de l'article
Matèria:
AUTOEDICIÓ-N/D-N/D
Sinopsi:
A De la seducció i del sofriment. Poemes en prosa l'autor ha volgut aplegar, en un sol apunt, la disparitat plaent i lluminosa de la seducció amb la superfície estranya i dolorosa del sofriment. Tot sota la forma precisa dels poemes en prosa iniciats ja per Aloysius Bertrand en Gaspard de la nuit i per Charles Baudelaire en els petits poemes en prosa posteriors a Les Fleurs du Mal.
Contradictoris i extrems, els dos moviments de l'ànima fecunden el camp de les experiències humanes de l'extraordinari, ple de consciència del temps i del viure, ple de goig i tensió extrema. Temps de naixences i d'obertures a l'infinit, de transgressions individuals i socials cap a la mort del vell i la naixença del nou, plenes del sentit profund del viatge.
Si en el primer llibre l'autor es concentrava en una metafòrica biografia de l'artista, en aquest segon, ja plenament en el destret, s'esbargeix damunt del terrer on esclata l ànima, que cerca el goig i el coneixement necessari per al viure, que no és altra que el de les transparències de la llibertat i l'infinit en el finit i el necessari de la vida.
label_important
Et podria interessar
Nus, Meritxell
Disponible al editor
20,00 €
Castaño, Josep M.
Disponible al editor
32,00 €
Sala-Valldaura, Josep ...
Disponible al editor
19,50 €
Badal Mange, Alba
Estoc: Sí
13,00 €
Jarne Mòdol, Antonieta
Estoc: Sí
23,00 €
Planaspachs, Josep
Estoc: Sí
13,00 €
Clavera Barbany, Josep
Estoc: Sí
21,00 €
P. Lagarriga, Dídac
Estoc: Sí
14,00 €
Alsina Pagès, Rosa Maria
Disponible al editor
14,00 €
Pujol To, Josep
Estoc: Sí
25,00 €
Forcada Vives, Nil
Estoc: Sí
22,50 €
Bolòs Masclans, Jordi
Estoc: Sí
49,00 €
Esquerda i Aresté, Montse
Estoc: Sí
20,00 €
Clará Planas, Ignacio
Estoc: Sí
18,00 €
Bosch Cuenca, Pere
Estoc: Sí
15,00 €
Capellà Miternique, Hugo
Estoc: Sí
17,00 €
Sans i Travé, Josep M.,
Estoc: Sí
22,00 €
Civit Mateu, Josep
Estoc: Sí
13,00 €
Jové Vidal, Leonard
Estoc: Sí
28,00 €
Macià Costa, Xavier
Estoc: Sí
22,00 €
Pàmias, Jordi
Estoc: Sí
22,00 €
Serra, David
Estoc: Sí
15,00 €
Pané Sans, Francesc
Estoc: Sí
14,00 €